Veelgestelde vragen

Heeft u nog vragen over één van de producten van Hulshof Business Cases? Hieronder hebben we antwoord gegeven op veelgestelde vragen. Is uw vraag hiermee nog niet beantwoord? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen u graag verder!

Service en contact

Ik ben de code van het cijferslot kwijt, wat moet ik doen?
Neem contact op met de serviceafdeling: service@hulshofcases.nl of 0544-376596.

 

Ik ben de sleuteltjes van het  slot kwijt, wat moet ik doen?
Neem contact op met de serviceafdeling: service@hulshofcases.nl of 0544-376596.

 

Hoe kan ik mijn koffer schoonmaken?
De buitenzijde kunt u reinigen met een zachte doek met wat allesreiniger.
Eventuele resten van stickers kunt u verwijderen met een beetje wasbenzine.
De binnenzijde reinigt u met een zacht borsteltje.

 

Waar vind ik de gebruiksinstructie voor mijn koffer?
Onderstaand een overzicht van de gebruiksinstructies, klik op de link voor de pdf
Mobiz Xtra Compact HP 200
Mobiz Xtra Compact HP 100
Mobiz Xtra Compact Canon Ip100/Ip110
Mobiz Compact HP 200
Mobiz Compact HP 100
Mobiz Compact iP100/iP110
Mobile Office Att HP 100

Er is ook een video instructie voor de Mobiz Compact HP100 beschikbaar.

Garantie en reparatie

Wat is de garantietermijn voor mijn koffer / tas?

Hulshof geeft een garantie van 2 jaar op de tassen en 3 jaar op de koffers.
Binnen deze termijn worden defecten als gevolg van een fabrieksfout kosteloos gerepareerd.

 

Wat moet ik doen bij een defect binnen de garantietermijn?
Neem contact op met de serviceafdeling: service@hulshofcases.nl of 0544-376596 en meld het defect. Stuur het artikel naar: Lievelderweg 72, 7131 MD  Lichtenvoorde. Wij repareren uw artikel conform de garantievoorwaarden; mocht reparatie niet mogelijk zijn dan ontvangt u een vervangend artikel.

 

Wat moet ik doen bij een defect na de garantietermijn?
Neem contact op met de serviceafdeling: service@hulshofcases.nl of 0544-376596 en meld het defect. Vaak is reparatie mogelijk; voordat we tot reparatie overgaan ontvangt u een kostenopgaaf.

Bestellen

Hoe kan ik een account aanvragen?
U kunt als bedrijf/zzp-er een account aanvragen door op de website onder producten te klikken op “vraag een account aan”. Uw aanvraag wordt tijdens kantooruren beoordeeld; binnen een werkdag ontvangt u onze reactie.

 

Hoe langt duurt het goedkeuren van een account?
Uw aanvraag wordt tijdens kantooruren beoordeeld; binnen een werkdag ontvangt u onze reactie.

 

Welke prijzen krijg ik te zien in mijn account?
De prijzen zijn exclusief btw en exclusief verzendkosten. Ze gelden voor aantallen tot 5 stuks. Wilt u een prijs weten voor grotere aantallen, vraag dan een offerte aan via service@hulshofcases.nl of 0544-376596.

 

Wat is de levertijd van de Hulshof artikelen?
Over het algemeen zijn kleinere aantallen van onze standaard artikelen voorraad leverbaar. Indien wij uw bestelling ontvangen, sturen we binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging met de verwachte levertijd.

 

Wat zijn de kosten voor verzending?
De kosten voor verzending binnen Nederland bedragen € 6,95 per pakket; voor het buitenland gelden andere tarieven; deze kunt u opvragen bij onze verkoopafdeling.

 

Kan ik als particulier een bestelling plaatsen?
Ja, dat is mogelijk. Na ontvangst van uw bestelling sturen wij u een factuur. Nadat de betaling bij ons binnen is, versturen we de bestelling per postnl en ontvangt u de barcode gegevens van de zending.

Zichtmodellen

Hoe kan ik een zichtmodel aanvragen?
Als bedrijf kunt u een model aanvragen om zo te kunnen beoordelen of de gekozen oplossing geschikt is. Het model wordt kosteloos ter beschikking gesteld, onder de voorwaarde dat deze binnen 14 dagen en onbeschadigd aan ons wordt geretourneerd.